6/9-08


Det blev en ganska lugn kväll igår också, blev dock övertalad till lite olika former av spel...

Vi fortsatte att spela Wii, boxningen och tennisen blev bara roligare och roligare ju mer man lärde sig, samma sak med bowlingen.

Om man får skryta lite, och det är väl klart att jag får skryta i min egen blogg... så slog jag grabbarna i både boxningen och tennisen, lyckades sänka en del av dem redan första gången de gick ner, så då mös jag lite... och fnissade. Tjejer kan. Ann kan. Spelar ju förvisso med killar som är fullt medvetna om att tjejer också kan spela, så jag beöver väl kanske inte hävda mig, men det betyder ju inte att det inte är skoj att vinna. Inte sant?


Bowling och boxning mot mangz.

Vi spelade även lite Counter-Strike:Source igår, ett spel jag aldrig trodde att jag skulle röra, absolut inte Counter-Strike över huvudtaget igen... men men. Det var faktiskt riktigt skoj, det gick förvånandsvärt folk att få in känslan i spelet och att spela igen var lite som att försöka sig på att cykla... man trillar lite, men man kommer upp igen.

Jag spelade ju rätt mycket Counter-Strike tidigare, under flera år, åkte på turneringar osv, men det blev lite mycket tillslut. Så när jag väl la av och spela så la jag av med allt som hade med datorspel att göra, så vi får väl se hur det blir med Source...

Nåja, vad roade du dig med igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0