2/11-08


Jag misstänker att det kommer att bli en hel del skrivande om den lilla katastrofen Ernst ett tag framöver... vi vaknade utav att han stog i sängen och knorrande, ett mycket mysigt ljud. Sen när han väckt mig och Herr J  så gick han vidare för att väcka Lille T, men när det inte räckte medknorrandet så stoppade han ner hela nosen i Herr T's öra. Gissa om han vaknade då? Hähä.



Hela dagen har varit fylld av lek med lill katten och jag vet att det bara har gått en dag men jag måste säga att han är väldigt anpassningsbar. Han pep lite igår, precis när vi kom hem, men annars har han varit väldigt lugn. Han finner sig i att leka med Lille T och han fann sig i att åka bil till Södertälje idag också. Tokigt charmig.


Kvällen har bestått av en hel del film som ni kanske redan sett att jag nämnt innan, och jag skulle tro att jag kommer att fortsätta mitt slötittade på filmer.

Vad har du roat dig med denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0