Magont + pizza = bra?


Magsjukan går loss ordenligt på jobbet, det är ett under att man fortfarande står upp. Över halva gruppen är borta pga sjukdom. Min mage har bråkat lite idag, men jag är inte säker på att det inte är psykiskt. Magen lugnade ner sig efter en kladdig pizza. Hähä.

Vad har du ätit till middag idag?

Det är inte mycket bra på TV idag, Fringe kl 21.55 förvisso, men jag skulle inte tro att jag är vaken då. Tänkte faktiskt försöka gå och lägga mig så snart som möjligt så att jag kanske är lite utvilad imorgon. Känns bara så fel att gå och lägga sig innan klockan 22.00, känns lite som att man missar hela kvällen... inte för att man vinner en massa genom att vara vaken.

Nåväl, ryggläge i sängen med en bok får det väl kanske bli tills man stupar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0