Idag fick man shoppa...


... visste ni inte det?

När våran städerska kommer så känner jag mig bara överflödig och lat när jag är hemma så jag rymde ner till kollegan och vännen Therese idag för att dricka lite kaffe och strutta runt i de få butiker som finns här i våran by.

Det blev igen avancerad shopping dock, en målarbok till Lille T med WallE motiv och ett par skor att ha under de kalla dagarna på jobbet...


Egentligen inte alls min stil av skor, ser lite ut som de snowjoggings som man hade på sig i skolan när man var mindre, men de är klart praktiska. Och det är alltid skoj att få shoppa, speciellt skor.

Kommentarer
Postat av: byron

Ja skor är bland de roligaste att shoppa faktiskt. Har inte hittat ett par vinterskor =/

2008-11-16 @ 09:14:01
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0