Packning pågår


Mmh, nu har jag börjat packa inför fototräffen i Hallstahammar som börjar imorgon...

Okej, skor, klänningar, kjolar, lite toppar, västar, byxor, assessoarer och andra småsaker. Smink, solglasögon och smycken. Ja, alla mina packade kläder hänger på galjar, jag hänger in dem rakt in i bilen, den stora fördelen med att inte dela bil med någon.

Så där ser det ut än så länge →

Men, jag kom på en lite lurig sak... när vi städade ur vårat innerförråd så packade jag ner alla möjliga olika väskor i kartoner som vi sen ställde ner i svärföräldrarnas friggebod. Suck. Jag har ingen väska att packa i. Bah.

Har du packat än?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har packat lite ja, men inte allt dock :P Kommer packa allt i en stor resväska..tar med mig strykjärn utifall att jag behöver stryka något ;) hahaha.

2008-05-29 @ 21:12:24
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: Lotta

Wohoo.. skoj med träff.

Jag skall på en liten i Slottskogen ett par timmar på lördagen... får se om det blir nån session eller bara lite skitsnack.

Ha så skoj i Hallsta!!!

2008-05-29 @ 21:51:36
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Christian

Kom förbi mig så ska du få en blå IKEA-kasse av mig...

2008-05-29 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0