Nytt på MB

För ett tag sen så var jag iväg in till Stockholm, närmare bestämt i Gamla Stan, för att träffa fotografen Tobias Jacobsson och makeupartisten/stylisten Emma för att göra av med lite kreativitet och skapa lite balla bilder. Första uppsättningen bilder ligger nu uppe för allmän beskådan, så jag tänkte att jag skulle passa på att visa er min favorit.
Mmh, vad tycker ni om min favorit? Det finns ett par bilder till i samma serie, men vill ni se dessa så får ni kika på Modellbilder.se, och ni som är medlemmar kan ju passa på att ge lite kritik. Va inte rädda att ta i, vi går inte sönder.

Kommentarer
Postat av: Hugosilje

Very well done. I enjoyed the site.

2010-04-16 @ 15:10:08
URL: http://hugosilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0