Morrn morrn

image1082Morrn morrn folket, mmh jag är uppe tidigare än vanligt idag, ska in till jobbet tidigare än jag brukar idag. Vcäkarklockan ringde tidigt. Övertid. Kommer bli så resten utav veckan.

Skulle åka iväg och träffa en kompis på fredag, "Jo men det funkar, jag slutar ju tidigt"... mmh eller hur. Jag stänger på fredag så jag slutar halv sju. Bra tänkt där Ann. Jag är lite väl disträ nuför tiden, tycker det är lite jobbigt att inte riktigt ha samma koll på saker och ting som innan pga att jag är stressad och har så mycket runt omkring mig.

Nåja, dags att röra på sig. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ha en bra dag på jobbet ^^

2008-05-14 @ 10:10:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0