Imorgon ere fredag

Godmorgon folket, sovit gott?

Nu har jag också bytt plattform... ingen större skillnad va, eller är jag för trött för att se den?

Eftersom att min klänning inte längre fanns när jag ville beställa den, så fick jag beställa lite nya bikinis som plåster på såren. Snart säsong för det, så för en gångs skull så känns det som ett klokt val. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag ville ha randig eller enfärgad, så det fick bli två.


Rabattkod:
576186

Ingen större fara kanske, dom ligger på 80 kronor per bikini. Löjligt pris. Just nu är det upp till 70 % rabatt hos Josefssons, så skutta in där och se om du också kan hitta nått. Mmh, om jag ska shoppa även fast jag inte har råd, så ska du också!

Nah, nu ska jag fortsätta doppa huvudet i kaffet innan det är dags för en ny dag på jobbet, övertid idag igen. Och imorgon. Och måndag. Trevligt med extra pengar.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hur ska den se ut då? ^^ Jag vet att jag har någon svart enkel långklänning o sen den där TOKROSA prinsessklänningen jag hade med mig förra året ^^ hoho.

2008-05-15 @ 09:18:23
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0