Idag så smäller det...


Jag springer runt lite och försöker panikpacka sånt som jag kommit på att jag har glömt innan fototräffen i Hallstahammar. Det är inte bara skönt att vi åker själva i bilen, det är TUR för annars vet jag inte om jag hade fått plats med allt som jag har fått för mig att jag ska ha med mig. 

Jag har ett gäng inbokade plåtningar under lördagen som jag ska ha med mig grejjer till, en plåtning med Björn Magnusson, en tillsammans med Therese Jonsson och Christian M samt en Joachim Bago och Petra Heikkinen...

Lite stressad ja, men det ska bli så himla skoj att få träffa alla människor igen.

← Jag bjuder på en bild tagen på förra årets fototräff,
Fotograf Anders Alhbin.
Makeupartist Sarah Maria.

Kommentarer
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

Den bilden är så läcker. Älskar håret och makeupen.

2008-05-30 @ 08:46:06
URL: http://tesslounge.se
Postat av: dorion

åh, känns så trist. ALLA ska verkligen på hallsta... och jag sitter is undsvall å ska jobba liksom. vilken orättvis värld vi lever i! nästa år, då jävlar, då ska jag gå på den träffen och skaka hela sverige :)

ha det så kul där och jag vill se en massa grymma bilden sen ^^

2008-05-30 @ 11:08:28
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0