28/5-08

Ytterligare en bra dag har kommit till sitt slut och gett lite plats till en avkopplande kväll. Strålande bra väder idag, inte ett moln på himlen, docl reagerade Lille T på att månen fortfarande skymtades.


Vännen Therese var över en sväng efter jobbet och fikade lite, vi hjälptes åt att kladda lite i huvudet på varandra. Jag la i blonda slingor på henne och hon la i en mörkare färg i mitt hår. Lite lustigt dock, då jag ser att Cilla också har valt att testa en ny hårtoning, samma som jag har använt fast hennes är en nyans ljusare.

Ni får se lite bilder på färgningen senare...

Toningen ska hålla i sig i 6 veckor, så jag får väl återkomma om 6 veckor och säga vad jag tycker, så får vi se om mitt resultat blir samma som Cillas.

Så vad har du roat dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vågade inte ta en nyans mörkare..jag brukar typ bli svarthårig då :P Nu är det riktigt mörkt istället..meeeen det brukar försvinna rättså mycket färg redan första gången man duschar tycker jag?

2008-05-28 @ 20:11:45
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: Torkel

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2009-11-12 @ 10:23:31
URL: http://torkel.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0