24/5-08

Igår kväll så stack jag och Herr J iväg för att möta upp Herr Hollmann i Skärholmen på Heron City för att äta lite middag, gå på bio tillsammans och bara umgås lite.

Vi var först på plats så till J's stora förtret så hann jag snubbla runt lite i butiker innan vi skulle möta upp Hollmann för att knalla vidare och äta. Puzza Hut. Jag uppskattar deras mat, men jag måste säga att jag tycker alltid att det är så seg personal där, är det en speciell feature alla deras anställda har kanske. Nåja, gott vare iallafall.

Vi såg den nya Indiana Jones filmen. Mycket kända ansikten i själva filmen (Harrison Ford och Cate Blanchett) och en drös kända namn som medverkat i tillverkningen (Steven Spielberg och George Lukas). Jag hade nog gärna sett att man på nått sett stoppat in Sean Connery i den också igen, det hade gett lite extra. Klart underhållande, bra Indy känsla, men slutet hade gärna kunnat få vara lite annorlunda för min del. Nöjd. Fast jag var galet trött när vi klev utanför biosalongen, men det var vi allihop. Vilka nattmänniskor. Partyprissar.

En mycket trevlig kväll, stort tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0