22/5-08

Gick 3 kilometer på min rast på jobbet idag igen, riktigt skönt.

Kollegan Therese följde med hem efter jobbet idag också och fikade lite, utbytte lite ord och fnissade. Mycket behagligt att sitta på baksidan i solen och dricka iste. Mys mys.

Blev en sallad till middag idag, rädisor och vitlöksdressing, det skar sig rätt fint med kombinationen oliver och vindruvor. Men nu har jag testat det också. Kids, do not try this at home.

Testade på ytterligare en ny grej efter middagen, slog huvudet i hallbyrån. Bara så. Pang. Det var inte heller en trevlig upplevelse, så det är inget jag rekomenderar att man utövar. Bula i pannan. Känns lite som att jag sitter still resterande delen utav kvällen. Säkrast så.

Så vad har du roat dig med idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0