Städdag

Jamen godmorgon gott folk, har ni hunnit vakna ordentligt?

Jag vaknade för cirka en timme sedan utav en mycket bubblig Lille T, pratar ju öronen utav mig, han är piggare idag men har ändå feber lite feber kvar. Har lyckas få i oss båda lite frukost och mig för mycket kaffe.

Får besök idag, Henke kommer över tillsammans med Magnus ifrån... hm... Danmark, eller ah, skåne ere nog men Danmark låter bättre. Det kan nog bli en helg fylld med bus och galna upptåg. Magnus lärde vi känna under den perioden då jag spelade Counter-Strike, han var ofta med och spelade samt hängde med på en del utav alla events som vi var på. Jag har flertalet bilder där lille Mange är med som inte är rumsrena nog att visa kunna visa här.
image840
Nåja, man kanske ska ta sig i kragen och göra lite nytta här hemma innan man får besök, det kan ju vara trevligt om det ser iallafall lite presentabelt ut. Städdag.

Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Kjelldiana

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-12-03 @ 11:45:13
URL: http://kjelldiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0