Mera shopping!

image716Jag lyckades lura iväg min käre sambo idag igen för att åka på en shopping runda, med mutan att han skulle få... nah, inte sex, utan mat, det funkar precis lika bra. Grekiskt för att vara exakt.

image717
Haninge centrums Åhlens butik hade utförsäljning, och jag är inte helt hundra på hur länge de har haft det, men det borde vara ett tag för typ hela butiken var tom. Men jag lyckades hitta två lipgloss ifrån L'oreal iallfall, ett ljusrosa med lite skimmer och ett mer mörkrosa, snudd på cerise. Jag vet, inte min färg kanske, men jag har inte hjärta att säga nej till den lilla stackaren när han vill följa med hem.

image718Hittade en ny liten pensel också för läppklet också på Kicks, min andra har gjort sitt för ganska länge sen och har lissom förtjänat rätten att gå i pension.  Egentligen som har jag nog en hel hög med grejjer i min sminklåda som skulle behöva uppdateras, men det får ske i en annan månadslön.

← Japp, det är precis vad det ser ut som. En dagens outfit. Det trodde ni inte va? Nah, inte jag heller.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul med en dagens outfit! :D Det vill jag se oftare ;)

2008-03-15 @ 17:17:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Maria

hahhaa I know he feeling ;) Men vadå? Jag måste ju dra ned alla er andra också i skoträsket, jag kan ju inte vara där själv ;)

2008-03-15 @ 18:13:54
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Hahah så trevligt då, då är jag iaf inte ensam ;) Japps jag har beställt =) Jag gjorde ett inlägg om det, det heter shopping.

2008-03-15 @ 18:25:30
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0