Heroes of Might and Magic

image784När jag som min käre sambo träffades, för så där 1000 år sedan då då djuren var så tama att älgarna fortfarande gick och betade i trädgårdarna, ja min sambo är så gammal... (undrar om detta ger mig svar på om min sambo läser min blogg eller inte?) anyway, sticking to the point. När vi träffades så introduserades jag till världen utav datorspel, bla Heroes of Might and Magic som vi spelade ganska många timmar tillsammans.

Heroes of Might and Magic testade vi på som multiplayerspel igår igen, riktigt skoj, förstår varför vi kunde sitta i flera timmar med det när vi spelade innan. Det kanske inte låter som den mest romantiska kvällen för er andra, men för min del är det både nostalgiskt och charmigt.

Lite rollspel, en stor skål chips och en massa minnen. Mmh familjemys.

Kommentarer
Postat av: Teoyvonne

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 08:39:40
URL: http://teoyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0