En cool blå ost?

Okej, så jag satt i min kära sambos svarta ögonsten till bil på vägen hem ifrån våran lilla lunch och shopping runda då följande dialog uppstår... 

    - Titta! Koll på den!
    - Vem? Var? Vaddå? Vem saru?
    - Den blå bilen (Han sa vilket märke, men det la jag inte på minnet)...
    - Jaha, du menar en bil vi passerade för ca 2-300 meter sedan?
    - Ja just det! (Lycklig)
    - Mmh?
    - Bilen (han nämner märke igen) hade en riktigt läcker design... den såg ut som en... ost.
    - Okej, så du menar att en blå ost är cool?

Say what? Asså, ere där en killgrej? Så den nya bilen som vi ska kika efter är alltså en som ser ut som en cool blå ost... håll ögonen öppna...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har hittat en present till dig Annsan! http://www.coolstuff.se/p875/BlasapaNageltorkare.html Puss från mig hihi

2008-03-15 @ 21:20:07
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0