Drömtest

image821

Okej, man ska väl kanske inte ta sånt här alltför seriöst, det står t.om på siten att det inte är vetenskapligt och att svaret inte bör tolkas därefter, men det är ju ett lite kul tidsfördriv om inte annat ... Så här sa mitt:
    En smygande känsla av att vara övervakad. Ständigt en press på att behöva prestera och att tävla för att bevisa sina färdigheter, antingen i karriären eller i din personliga relation. Det finns en oro över att börja en emotionell kontakt eller att en sådan håller på att bli sämre. Finns det en rädsla inom dig att det är något i din kropp som inte fungerar som det ska?

    En känsla av inspirerad tillväxt i harmoni.
Roa dig lite med drömtestet, fick du samma svar som mig?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag tycker kvalitén är helt ok. Har mest använt en T-shirt jag fick. Det andra är en mer fin top o sen en klänning så inte fått tillfälle att använda dem ännu :) Men med tanke på hur billigt det är just nu så
är det inte så mycket o prata om tycker jag :P

2008-03-26 @ 11:54:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Johan Gustafsson

Pffft !! Du e fullt medveten om att du har en ständigt stående inbjudan till mig ju !!
:)

2008-03-26 @ 12:39:45
URL: http://jgp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0