4/3-08

Sol, sol och mera sol har det varit idag. Tokigt skönt. Synd bara att det snålblåste så baskat kallt, det hade varit trevliga utan vinden. Imorgon röstar jag för sol och vindstilla.


Har en bror på besök ett par dagar, den yngsta utav dem denna gången. En mycket självgående 15 åring har han helt plötsligt växt upp till. När hände det? Jag tycker inte att det var länge sen jag var och hämtade upp honom på dagis, hade med honom till badhuset, släpade runt på honom i en pulka... nu helt plötsligt så säger killen att han tänker gå ut grundskolan till sommaren... asså, det kändes lite som ett skämt, när blev han så där stor. Känns inte riktigt som att man själv är många dagar äldre än 15 och helt plötsligt så ska den yngsta brodern söka gymnasieutbildning. Elektriker. Klart annorlunda. Mhm, jo jo så ere, och det är tydligen inget jag kan göra åt det. Jag påminner honom dock om att han lovade mig som 4 åring att han inte skulle bli äldre än 4. Mmh, då e man visst en pinsam syrra också. Bah.

image632
Blev riktig barnmat idag, falukorv och makaroner, det serveras ju självklart med tillhörande oliver och getost annars är det ju inte mat. Tänk så barnsligt gott det kan vara ibland.


Klarade andra kursen i skolan också... Grattis Ann! Åh tack Ann!


Jag fick se de första bilderna ifrån helgens plåtningar idag... mmh! Oh ja, de var precis så bra som jag trodde att de skulle bli. Det ska bli riktigt skoj att få visa upp dem, men ni får ge er till tåls ett litet tag till... Så skoj.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åååh grattis till dig Ann! :D Duktig du är :)

2008-03-04 @ 20:17:09
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Geirzahra

Great site keep up the good work

2010-12-06 @ 08:40:45
URL: http://geirzahra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0