17/3-08

image736Okej, morgonen var helt okej, hyffsat trevligt väder. Satt på jobbet när de mest irriterande stora snöflingor trillade ner ifrån himlen. Asså, finns det någon som kan tänka sig att glädjas åt en massa galet stora flingor i Mars? Lagom blöt och kall gick jag och hämtade upp min käre son på hans förskola, han var lyrisk över snön! "Åh nu kan man snart åka pulka, göra snögrottor och ha snöbollskrig!"... så som svar på min egen fråga, ja det finns minimänniskor som faktiskt uppskattar snön.


Suck.

Jag har fått sett en massa fina bilder ifrån tidigare plåtningar, en har ni redan fått sen men resterande får ni nog vänta lite med. Så roligt med nya bilder!


image737Lillebror och hans mamma åker till Canarieöarna i mitten utav veckan, blir ju så sugen på att åka iväg igen. Inte just till Canarieöarna kanske, men det är bättre än att sitta i snön i Ösmo. Jag tror att jag skulle behöva vinna på lotto så att jag kan få komma ut och resa lite oftare... börja spela på lotto kanske.

Mera suck.

Bjuder på en bild ifrån när vi var i Grekland (Kreta) i September... ett tips! Titta inte på bilder ifrån tidigare resor när du är sugen på att åka utomlands. Det hjälper inte ens lite vill jag upplysa om.

Jag tror att jag ska försvinna in i lite serier nu, har ett par avsnitt utav Woman's murder club att kika på innan jag snubblar i säng. Övertid imorgon igen... och dagen därpå, och dagen därpå...


Kommentarer
Postat av: maria

Haha jag gjorde storkok så att vi skulle ha i flera dagar, smidigt ju! =D

2008-03-17 @ 22:22:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjukt ja!

På lördagen 5/4 ;)

2008-03-18 @ 00:56:38
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Jigsaw Games

Interesting site. Worth the visit!

2010-01-11 @ 14:26:21
URL: http://jigsaw-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0