Utmaning

Jag blev utmanad utav fröken Cilla, så det är väl lika bra jag sätter mig och skriver ihop det här då, så att hon inte sätter sig i ett hörn och grinar ihop...

    Regler:
    -Beskriv först reglerna
    -Svara på alla frågor
    -Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
    -Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


    Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
    Skriva i papper till Försäkringskassan.
    ♦ Ringa upp Nathalie.
    ♦ Kolla upp om vi kan få låna partytältet tills i helgen.
    ♦ Färga min hemska utväxt.
    ♦ Laga middag.

    Vad gjorde du för 10 år sedan?
    ♦ 1998. Då hade jag och Herr J ganska nyligen firat våran 1 års dag tillsammans, vi bodde i en ganska ful lägenhet där vi hade gula soffor med blåa blommor på. Burr.

    Ställen du bott på?
    ♦ Mina föräldrar är skiljda sedan väligt många år tillbaka, så jag har alltid bott här i min skog tillsammans med mamma. Pappa har flyttat runt en del, Skärholmen, Aspudde och Haning, så på helgerna har jag flyttat runt med honom.

    Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
    Betala av alla banklån.
    ♦ Ge Lille T en tryggad framtid.
    ♦ Se världens sju underverk.
    ♦ Köpa det lille torpet min mamma alltid velat ha.
    ♦ Skaffa mig en Ford Mustang.

    Personer du vill veta mer om
    Jenny
    Johan Gustafsson
    Maria
    Sarah Maria
    Kollegan Therese
    Therese Jonsson

Kommentarer
Postat av: Nataliee

hann du med allt då?

2008-06-29 @ 08:55:01
URL: http://natalies.se
Postat av: Therese

Nu har jag svarat på din utmaning :D

2008-06-29 @ 09:57:00
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0