8/6-08

Var iväg och handlade lite medans Lille T var på badhuset igen tillsammans med farfar. Ingen direkt upplyftande shopping, mest matvaror. En ny hudlotion ifrån Nivea var väl det mest skojjiga jag handlade.

Har grillat lite till lunch, fläskfile och potatissallad.

Får väl passa på att visa upp en Dagens Outfit också, det var ju ett tag sen... hade ett par enkla vita flipflops till detta.

Keps: ICHI
Solglasögon: HM
Scarf: BikBok
Linne: BikBok
Kjol: HM

Roar mig med att slösurfa och göra så lite som möjligt. Tänkte försöka ta mig ut i solen lite och kanske läsa en bok... men jag har ingen bok att läsa. Nån som har nått boktips kanske?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du läst Penny Vincenzis böcker? Finns 3 i en serie bl a, den första heter Celias döttrar om jag inte missminner mig, det är iaf en av dem :-) Tror du kan gilla dem, finns som pocket. Kram

2008-06-08 @ 19:29:51
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Abdirahmanfiona

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-11-15 @ 22:13:48
URL: http://abdirahmanfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0