Oh no, I broke a nail!


Jag har en inbokad plåtning imorgon, tillsammans med min käre vän fotografen Johan Gustafsson. Jag tänker inte avslöja något tema eller så... men jag har gjort klassikern inför plåtningen...

Jag har brutit av mig tumnageln.

Det slår aldrig fel, man fixar till naglarna för att de ska se bra ut inför plåtningen, och naturligtvis så ska man ha av en. Nah, jag gillar inte plast, akryl eller gele, mina naglar blir långa naturligt så det behövs lissom inte.

Men jag tänkte att jag skulle dela med mig utav ett tips. Hela dagen idag har jag gått omkring med ett plåster på tummen, kring den halvtrasiga nageln, och jag kommer sen att försöka limma ihop den igen. Inte med nagellim, för det håller aldrig, utan med superlim. Det sitter ju inte hur bra som helst, men jag skulle tro att jag klarar mig igenom morgondagens plåtning iallafall.

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Ja,det är klart.dom är ju super snygga :)

Åh, klassiker..jag är sån att om en går av så klipper jag av alla, haha..

2008-07-08 @ 17:11:11
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

hahaha oh no! ;D

2008-07-08 @ 18:38:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0