oFF to the beach


Godmorgon i sommarvärmen,
sovit gott?

Gårdagens visning blev inte av tyvärr, magsjukt barn osv... men nu gick Herr Mäklare på en veckas semester och vad vi vet nu så finns det två stycken som är intresserade utav att få visning när mäklaren kommer tillbaka igen. Låter ju ganska lovande.

Och nah det är inte Lille T som är magsjuk, han är med farmor och farfar på semester under helgen. Han ringde igår kväll när de kommit fram till Kalmar och berättade att han och farfar skulle gå ner till hotellpoolen och bada lite, så han har det säkert jättebra. Tomt här hemma utan honom.

Jag tänkte roa mig med att dricka mitt kaffe nu och sen åka ner till ICA för att handla lite grönsaker, göra en sallad och ta med till stranden.

Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hah, i dag är jag i alla fall ledig! :p Nu ska jag promenera iväg och försöka hitta någonstans att sola tänkte jag.

Jag jobbar på Systembolaget, så du kan ju tänka dig hur mycket kunder det är när vädret är såhär :)

2008-07-26 @ 10:59:45
URL: http://sanape.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0