Isadora Shiny Lip Lacquer Nr.11 & 26


Isadora är inget märke jag någonsin använt, det har alltid känts lite som att kvaliten i produkterna sviktar lite, men nu under rean så snubblade jag över två olika färger utav läppglans till ett mycket fånigt pris så då tyckte jag att det var värt att prova.

Jag betalade 20 kronor styck för de två jag köpte, men jag tror att dom ligger runt 90-100 kronor i vanliga fall.

Nr.11 är en ljus beige färg och nr.26 är ett mörkare vinröd åt det bruna hållet, fina färger och så... men... Läppglanset känns kladdigt och tjockt, plus att det varken har doft eller smak som tilltalar mig.

Jo, 20 kronor var det värt för att testa, men jag tvivlar på att jag kommer att köpa fler produkter ifrån Isadora. Vad har du för erfarenhet ifrån Isadora?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0