13/7-08


Okej, jag vet att jag varit lite off, men jag har firat in semestern tillsammans med familj och vänner, riktigt trevligt. Mestadels trevligt iallafall får jag väl säga.

Lille T tycks lagom tills semestern ha kommit i någon hemsk form utav trots, perfect timing, inte sant? Tappat öronen och totalt murat igen hålen. Tröttsamt värre. Jag bara hoppas att det går över snart, innan jag vänder upp och ner på honom och stoppar ner honom i papperskorgen.

I övrigt har dagen bara varit slapp och slö, och jag skulle tro att det är så kvällen kommer att fortsätta. Insperationslöst och innehållslöst inlägg, tycker ni inte? Mest för att visa att jag lever egentligen.

Vad har ni haft för er?

Kommentarer
Postat av: Christerkornelia

Good people of togo i was here ok.

2008-12-04 @ 07:41:33
URL: http://christerkornelia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0