Skoställshylleförvaringssak

image429Jag snubblade in på ellos.se, egentligen för att se om de hade nått snyggt som det stod Ann på... MEN, jag hittade något annat, som jag dessutom är helt övertygad om att det står Ann på.

Ni vet hur jag tjatade om min garderob som aldrig riktigt blev klar... mjek, ja jag ska ta tag i det snart, men det är lissom inte lika skoj när jag inte kunde å med mig hyllorna hem ifrån IKEA. Men iallafall, nu har jag hittat ett skoställ, eller en skohylla, hm skoförvaring kallar dom den. Whatever.

Man hänger alltså upp hyllan/stället/saken på dörren, och det skulle ju helt klart vara perfekt för min garderob. Tio rader skor, cirka tjugo par skor skulle det rymmas stod det. Problemet e ju bara att jag har bara en dörr... vart ska jag göra utav resterande skor då?

Nåja, 449 pengar skulle hyllsaken kosta iallafall. Som hittat, jag vill ha två, tack?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Smart grejj :D

2008-01-19 @ 21:34:51
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0