Jag har fått en finne!

Jag har fått en finne på det mest konstiga stället. Mellan örat och hårfästet, precis där örat slutar och det gör helt sjukt ont. Håll med om att det är lite udda.

Nåväl, hemkomna ifrån middagen, galet gott med kalkon. Det är nog faktiskt bland de få middagarna hos svärmor som jag fram emot, det är inte riktigt så illa som det låter, men jag har aldrig varit så mycket för släkt sammankomster. Lille T och kusin I leker riktigt fint tillsammans, det är ju bara 6 månader som skiljer dem åt åldersmässigt, och de är ju ändå i den åldern att det spelar mindre roll om de leker med en tjej eller kille.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Straffet för att du göra alla så godissugna ;)

2008-01-06 @ 20:48:06
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0