Bee Movie

image342Var iväg en sväng in till Stockholm tillsammans med lille T och pappa J, först in på Pizza Hut och åt och sen vidare mot biografen för att kika på The Bee Movie. En av de stora fördelarna med att vara småbarnsförälder, man får se alla nya filmner ifrån Disney, Dreamworks och Pixar. Rösterna till denna film gjordes utav bl.a Jerry Seinfeld och Renèe Zellweger, riktigt härligt, skojfriskt och ett bra tempo genom hela filmen. Jag tror att hela familjen var lika nöjda med våran dag.

Det känns att man hållt igång ett par dagar, med gäster hemma, jul och nyårshelgerna... känns som att man skulle behöva ha lite ledigt. Ja jag vet, jag har ledigt, och det är jätteskoj när man har folk över, men man blir ju helt slut efteråt. Det kan helt omöjligt vara bara jag som känner så. Lite som borta bra men hemma bäst. Kul att du kom, va skönt att du gick. Haha, nah nu överdriver jag, men jag får det, jag är trött.

Jag ska ta och luta mig tillbaka ett tag, kika på ett avsnitt eller två utav 24. Somnar jag i datorstolen, så väck mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)
Detsamma får jag säga till dig! :)

2008-01-01 @ 22:10:45
URL: http://sandraasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0