avigsidan.com

Jag hittade de mest charmiga sidan, och naturligtvis så fastnade jag för alla citat ifrån barn. Visst, lite trött e jag väl allt, men jag kan inte skylla enbart på det när jag skrattade så tårarna sprutade och hela bordet skakade.För er som inte varit inne på den sidan innan, gå dit!

    Ibland kommer barn undan med saker som skulle förpassa en annan till källaren i månader. Följande berättade en frånskild kvinnlig kamrat till mig: Dottern stod och tittade på sin mamma som duschade efter ett träningspass och säger:

    - Mamma?
    - Ja?
    - Pappas nya tjej har mycket större bröst än du.

    Stämningen blir tryckt och luften kan skäras med kniv, inte bara på grund av ångan i badrummet. Efter en stund säger dottern lite käckt:

    - Mamma?
    - Ja? (Något irriterad.)
    - Dina bröst är längre!

image415
avigsidan.com

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Haha dina bröst är längre var ju klockren!

2008-01-14 @ 22:18:02
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0