3/1-07

Det blev en mycket trevlig kväll igår, lite vin och lite cognac, en massa ljugande och ännu mera skratt. Precis vad doktorn skulle säga är bra för själen. Konstigt nog så är jag inte ens lite bakis idag, inte ens lite ont i huvudet. Är inte det märkligt så säg.
image353
Idag är det dags att åka in till Stockholm igen lille T ska gå på Disney on ice tillsammans med morbror Sebastian. Lite kul att min lillebror gör sånt med min son, speciellt eftersom jag och Sebastian (Han är 11 år yngre än vad jag är) alltid gjorde sånt tillsammans när han var yngre, man blir snudd på lite blöt i ögat utav den typen av handligar. Nåväl, jag och J hade tänkt oss att vi skulle passa på att åka in till stan så att vi kan möta upp dem när de kommer ifrån Globen, efterson den slutar ganska sent så att Sebastian slipper bära lillpojken till tåget när han har slocknat.

Jag skulle tro att T ser fram emot att få iväg och göra detta, han skuttade upp ur sängen med ett leende och började sin morgon med att fråga:
- Vad är det för dag idag mamma?
- Torsdag.
- Men då ska ju jag och Sebastian åka till Globen idag och titta på Disneyfigurer!


Jag och J får väl ta och roa oss med att gå och se på en film på bio, det var tokigt länge sedan jag såg nått på bio som inte var animerat. Jag har funderingar på Arn eller Michael Clayton, nån som sett någon utav dem? Rekomenderas eller inte?

image351image352


Men jösses så mycket snö det har kommit under natten, riktigt mysigt att se att de äntligen är vitt istället för grått. Ska vi ha kallt, då kan det lika gärna vara så kallt att vi får snöistället för regn. Det blir ju genast så mycket ljusare. Jag har nog alltid gillat snön, det är slasket och det gråa som jag ogillar, eller de flesta bryt mellan årstiderna är ganska otrevliga om man bortser ifrån vår till sommar.  


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill också gå på Disney on ice, hahaha :D

Ja, jag har ju oftast mörka sminkningar ;P Men jag passar i det...haha ;D

2008-01-03 @ 10:50:49
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag sminkar mig själv alltid i mörkare skuggor ;P Tror inte jag skulle lyckas så bra med en färgglad :)

2008-01-03 @ 11:07:47
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

guad va mysigt. Disney är favoriter.

2008-01-03 @ 13:15:04
URL: http://divalounge.se
Postat av: saba

Nej, usch.. det värsta är att de inte skäms alls för sina beteenden utan verkar leva helt och hållet efter begreppet "det är en fritt land".
Och vi ska inte ens gå in på hur de pratar "nuförtiden".. Det är som att ingen bryr sig om att lära sig svenska mer än nödvändigt eller skiter i att använda de kunskaper de redan har.
Vad bitter jag låter haha men man stöter ju på det här rätt ofta faktiskt..
*s*

2008-01-03 @ 13:39:19
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Jag skulle behöva mycket mer tid men skolan tar all min tid så jag är ett stressoffer nu. Jag ska lämna in 5 tentor inom 2 veckor och dom lär jag inte göra i helgen iaf *suck* jag behöver 72 timmar på ett dygn.

2008-01-03 @ 14:15:48
URL: http://divalounge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0