29/1-08

image452
Hej kompisar!
Jag mår bra. Hur mår du?

Jag hade en helt sjuk dröm inatt, snudd på lika surrealistisk som en feberdröm, fast utan alla vilda detaljer. Sjukt stressigt. En sån dröm där man letar efter något samtidigt som det är någon som jagar mig för att komma fram till det jag letar efter före mig. Jag vet varken vad jag letade efter eller blev jagad utav, men stressigt var det.

Jag kände mig febrig på kvällen igår, men jag mår bättre nu på morgonen. Varenda människa på jobbet är på väg att trilla det med nån typ av otäck bakterie så det skulle inte förvåna mig om jag också trillar omkull. Jag har varken råd, tid eller lust att vara sjuk just nu. En annan dag är en bra dag för sånt.

Jag har fortfarande inte fått tillbaka mitt skolarbete. "Rättning pågår" har det stått i två dagar nu. Suck.

Ja jag har sovmorgon idag, det är därför jag är hemma nu. Slippa gå utanför dörren innan solen har gått upp, det är inte helt illa. Men eftersom att det ligger i mina rutiner att göra allt i sista minuten så börjar det bli dags att skälpa i sig kaffet, klä på sig och snubbla iväg till jobbet.

Ha den bästaste dagen möjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har tagit bilden? Vacker som få!

2008-01-29 @ 18:35:21
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0