20/1-08

image432Jag var så där lagom uttråkad igår kväll, myror i byxorna, så jag bestämde mig för att ta en promenad ner till min käre mor. Blir inte lika ofta som man träffas numera. Riktigt trevligt att kunna sitta och prata strunt och dricka vin. Rödvin. Jag vet inte om det har med PH värdet eller om det helt och håller är druvan som styr, men vissa viner får jag så sjukt ont i huvudet av.

Ja, jag hade ont i huvudet idag, men jag kan nog inte skulle det på varken PH värdet eller druvan, snarare mängden vin.

Varit och storhandlat lite, så där så man slipper under veckan. Gjort en couscous sallad med räkor. Kikat på nya avsnittet utav Cashmere mafia. Inte helt illa, och nu avslutas kvällen med en påse chips. Svenska Lantchips Orginal. Mmh, smarremumsigt värre.

Åh ja just ja, bilden som ni blir bjudna på är en nygammal bild som jag fått idag utav fotografen Mathias Arvidsson, och det här är ifrån en utav mina första plåtningar.
Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0