14/1-08

Jahapp då var man tillbaka vid datorn igen, jobbade till 4 idag, vilket var helt okej. Speciellt med tanke på att jag sov 10 timmar inatt, jag somnade redan vid 20.30, sanslöst. Blev erbjuden en tjänst idag också, men jag stället mig tveksam till det eftersom att jag ska plugga samtidigt. Känns lite fel att säga nej dock, kan inte riktigt förklara varför, men det är ju ändå en tjänst som kan ge mer i kassan. Fast det skulle tvinga mig att resa lite till jobbet, och det är ju ingen höjdare med tanke på att de ska stänga av tågen under sommaren.

Jag hittade en bild på en riktigt ful liten skapelse, det är den som är på bilden nedan. Ser ut lite som något taget ur Fraggelberget som blivit korsat med en utomjording... Jag har lite svårt att bestämma mig om den är söt eller ful.

image410

Nån som vet vad det är?

Lille T har visat ett grymt taskigt temprament idag, galet svårt att hålla sig för skratt när han blir så där arg, han är ju vansinnigt söt. Min käre sambo hävdar att han har fått det ifrån mig, vilket helt omöjligt kan vara sant, jag har ju mitt temprament kvar.

Jag har suttit och jobbat en del med mitt skolarbete igen, och även om man kanske inte riktigt är något jag någonsin har sagt så får jag nog säga att det är riktigt skoj. Jag vet, skola och skoj är inget som vanligtvis sägs i samma mening men det är faktiskt så. Jag bara hoppas att det håller i sig genom hela året och att jag fortfarande kommer att tycka att det går lika smidigt längre fram i terminen. Jag ska sticka näsan i boken ett tag, får se om jag skriva lite sen senare...

Uppdaterar... Haha fick en bild ifrån helgens bus utav min kära bror, måste ju bara visa... sanslöst så snygga vi är, och det värsta är att det verkar gå i arv ^^ Lite suddigt, men det bjuder jag på.

image411

Pöss o kräm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade A5 innan, men swt blev för smått. Dem flesta brukar ha A4, men smaksak :)

2008-01-14 @ 19:23:32
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är en lemur, jag tycker dom är supersöta! Den ska få pryda min blogg också =)

2008-01-15 @ 15:11:18
URL: http://tayna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0