Tråkpaket

image600
Bah, naturligtvis så var 3/4 utav allt som beställt bara att skicka tillbaka... så tröttsamt. Här har man gått och väntat på att man ska få sig ett stort paket glädje så fick man en stor portion besvikelse serverat tillsammans med en bunt suckar.

Hade beställt lite underkläder, men jag borde ha vetat bättre än att försöka beställa Bhar över internet. Finns ju knappt att få tag i min storlek i butiker så varför på en internetbutik. Det var en jättesöt rosa BH som jag jättegärna hade velat ha... suck, ynk och gny.

Nåja, denna khakigröna overall kunde jag ha iallafall, lite utav en chansning ifrån min sida att beställa denna, men det var snyggare på än vad jag trodde att den skulle vara. Dessutom fick jag 500 kronor att göra av med nästa gång jag handlar på Ellos, så det tänker jag ju inte grina över.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nu har jag slängt upp det ;)

2008-02-28 @ 20:14:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0