En energi fylld morgon

image465Godmorgon,
sovit gott?

image466Jag vaknade ett par minuter efter 8, snubblade ner för att sätta på kaffe men fick ett ryck och började städa, så nu är tvätten i full gång, köket och vardagsrummet är tipptopp. Lite ovant att börja morgon så, men det är ingen dum känsla att vakna med, energi. Men nu kan jag med gott samvete sitta och avnjuta mitt kaffe.

Jag ska iväg på en så kallad fältstudie idag för ett skolarbete. Det blir den lokala dansskolan som blir utsatt, ska kika på när små barn struttar omkring i söta kjolar. Kan nog bli ganska skoj, sen är det alltid lika trevlig att träffa min studievän, tokigt härlig tjej. Alltid glad, har alltid ett leende. vad är hemligheten? Tänkte lägga ett par timmar idag på pluggandet, jag har varit så trött på kvällarna ett tag nu så jag har bara inte orkat. Jag tänkte börja kika lite på nästa kurs så att jag har ett litet försprång i vad tanken är att vi ska göra.

Nu har äntligen min tröttmösse familj vaknat till liv så det är dags att äta lite frukost. Jag börjar bli riktigt hungrig nu när man varit vaken ett tag så det ska bli riktigt smarrigt att få något i magen nu. Jag har en bra morgon, hoppas din är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill också få städryck! :)

2008-02-02 @ 11:20:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0