Barnbidragsmorgon

Idag är den den 20e, dagen som räddar många småbarnsfamiljer. Inge större panik för min del denna månaden dock, känns ganska skönt. Men det har varit mer än en gång som barnbidraget har fått månaden att rulla till slutet.

Jag har sovit på min högerarm inatt, det gör tokigt ont i den, känns som träningsvärk. Så antingen har jag sovit på den eller så har jag varit uppe mitt i natten och gjort armhävningar på en arm. Sista alternativet låter ju föga tråligt, även om det hade varit smidigt att få kroppen tränad medans man sov. Tänk så mycket tråkigt slit man skulle slippa då.

Det blir att jobba över idag också, hoppar in och tar en stängning så jag är nog inte hemma förän vid 18 ikväll. Men det ser ut som en dag med fint väder så det blir nog mycket utomhus, kanske t.om en sväng till skogen. Inte alls dumt.

En dusch, solrosbröd och ett stort glas kaffe. Hur har din morgon varit?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag ska till strängnäs ;) Så då vet du nog vart jag ska :) Det tar sig med att försöka visa mitt ansikte utåt..till slut ska jag nog våga söka till en agentur hoppas jag :P haha

2008-02-20 @ 08:15:22
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Soffie

Hejhopp,min lilla trollunge är nu 3år och fyller 4 i höst.Jag har jobbat med barn sen 2001 innan jag plugga till lärare jobbade jag inom vården.
*fniss* ja det skulle se ut om du är uppe mitt inatten å träna:O)
Ha en bra kväll!!

2008-02-20 @ 18:02:46
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0