20/2-08

Snablars så kallt det har varit idag, dagen var förvisso ganska okej, men nu framåt kvällen så blev det så där läskigt dimmigt och tokigt så kallt. Känns rätt skönt när man kommer in och känner hur det hettar i kinderna. Idag är en sån dag som har gått sjukt fort... jobba, middag, sen kväll...

Pratade om träning under gårdagen, och hur dålig jag är på att träna. Har inte riktigt hittat nått som jag har intresse nog att fortsätta med... räknas bära barn och sparka fotboll på gården?

Jag satt och funderade över att jag inte hade plåtat på länge och att jag inte hade så mycket inplanerat, men jag kom på mig själv med att ha fel. Hemska tanke. Jag hade nog bara lite fel när jag tänkte tror jag, jag hade mer inbokat än jag kom ihåg för stunden. Jag gillar att ha mycket inbokat, att ha en massa saker framför mig, jag tror jag behöver ha lite sånt för att hålla humöret på topp. Hur funkar du, blir du stressad av att ha mycket inbokat eller mår du bra utav det?

Dags att dumslöa lite.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jasså jag tkr hon är skithet :D

2008-02-20 @ 20:19:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0