17/2-08

Käre sambon åkte iväg imorse för att titta på en bil med grannen, vi hade inget alls inplanerat för dagen. Men finns det något tillfälle där man är så rastlös och sugen på att göra något som när man inte kan ta sig iväg?

image543

Roade mig med att gå upp i mammas lägenhet och vattna hennes blommor, eftersom hon fortfarande ligger kvar på sjukhuset. Det är länge sen jag pratatat med så mycket släktingar som jag gjort denna veckan, känns som att alla ringer till mig och frågar hur det är med henne. Vore det inte mer lämpligt att ringa och fråga henne, någonting säger mig att hon skulle uppskatta det.


Bah, hur glad blir man på sig själv när man lyckas välta ut nästan allt utav den lilla skvätt basnagellack man har kvar? Mja, ungefär lika glad som när man är 15 och får en servis i födelsedagspresent.


Sambons systerdotter kom förbi och fikade lite, va riktigt länge sen jag träffade henne nu. Julafton tror jag att det var sist och ändå bor hon så nära. Känns ju bara dumt att man träffas så sällan när man bor på 5 minuters avstånd, och ändå blir det lissom aldrig av att man träffas.

image544

Har varit nere en sväng hos mina bröder för att hjälpa till att sätta upp lite persienner, fika lite och prata en massa strunt. Tyvärr så fick vi inte upp persiennerna eftersom de var i fel mått, lagom less på att hålla på att pyssla så beställde vi pizza istället. Tycker jag är en bra avslutning på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0