16/2-08

Okej, så shoppa har jag gjort idag medans lille T var i badhuset med farfar, lagade en ganska god middag idag och till den fick man visst ta ett glas rödvin. Sista flaskan ifrån det vin som vi köpte i Bratislava som öppnades idag, kände lite trist. Dricker du helst rött eller vitt?


Jag tappade bort mina två guldarmband för ett tag sen, jag hade naturligtvis satt ihop dem så att jag tappade bort båda... ena fick jag när jag var 14 utav min mamma, så det har hängt med ett tag. Andra köpte jag när jag var utomland med en vän när jag var 19, så även det har varit med under en tid. Jag har letat överallt efter dem men inte hittat dem, så jag har bara antagit att jag tappat dem utomhus... men idag när jag städade undan på skrivbordet så lyfte jag på min skärm... mmh, där låg dem. Båda två. Asså, varför i hela ridens har jag lagt dem där under? Suck, jag blir så trött på mig själv ibland.


Ikväll är en sån kväll där då jag gärna hade haft en dålig film att dumglo på, fortsätta moffla i mig lite chips och sen somna framför tvn. Har varit så sjukt trött under en ganska lång period nu, börjar tröttna lite på att vara det. Jag är redo att gå och lägga mig och sova klockan 22.00 en lördagkväll... Schy! Säg inget till nån!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha jadå, fast han svarar ju inte nå spännande saker, oftast är det bara ja eller nej hahahaha ;)

2008-02-16 @ 22:28:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0