Vinn en plåtning med Bago


Jag tänkte tipsa alla er om att det finns en tävling hos fotografen J.Bago, där man kan vinna en plåtning tillsammans med honom och en makeupartist. Jag tänkte vara med och tävla, var med du också!

Tävlingsreglerna samt hur du går tillväga är enkla:

1. Kopiera och spara bilden du ser nedan.
2. Gå till din blogg och skapa ett nytt inlägg.
3. Infoga bilden du sparade samt skapa en länk som leder till detta tävlingsinlägg. Infoga även denna text någonstans i ditt inlägg: "Jag är med och tävlar om en fotografering hos BAGO, Var med och tävla du också!
http://www.bago.se
http://bago.blogg.se"
4. Gå sedan tillbaka till detta inlägg.
5. Kommentera att du anmält dig till tävlingen, skapa även en länk som leder till inlägget du nyss gjorde i din blogg.


Klart!

Jag tänkte även passa på att visa upp ett par bilder som Herr Bago tog på mig i somras under en fototräff i Hallstahammar.

Kommentarer
Postat av: Dalia

Jag är med och tävlar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0