Tredje advent


Tredje advent idag vah. Dagen har spenderats med att sätta upp lite extra ljusstakar och tomtar lite här och var. Riktigt mysigt. Jag vet att jag har sagt det förr, men det tåls att sägas igen, jag ser verkligen fram emot att få fira jul i nya huset.

Det är nästan så att man ska sätta på lite julmusik för att få ännu mer julstämning. Skulle till och med kunna tänka mig att fuska och ta in en gran tidigare i år, vi brukar vanligtvis inte ta in någon förän dagen innan julafton. När tar ni in granen?


Hoppas att ni får en riktigt trevlig fortsättning på tredje advent.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingenting är omöjligt med oss vet du!!!! Vill du ha en sara med rött hår på dit presentkort vi fixar kompiiiis!

Gla advent!

2008-12-14 @ 16:03:26
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0