Dagens ziplockpåse med hundbajs


Som vanligt de lördagar som vår städerska kommer så åker vi iväg oh handlar, och idag när vi stod i kassan så hände en av de mest udda saker jag varit med om på länge.

Vi har en kundvagn och i den sitter Lille T och sjunger luciasånger, bakom vagnen står jag och Herr J, men eftersom det är så pass trångt kan vi knappt stå brevid varandra. Det kommer ett äldre par som vill komma förbi oss, men det är ju lite halvlurigt att komma fram så det tar väl ett par sekunder innan man ens kan flytta sig ett par centimeter. Paret bakom sätter då fart och börjar putta och knuffa på Herr J. När vi då ber dem vänta två sekunder så sätter karl ännu mer fart att putta på Herr J och börjar gasta och gorma. Idioter.

Vad är det för fel på folk?

Jag har aldrig varit med om att bli behandlad så av ett äldre par. Lille T sa "Mamma, den där farbrorn var inte alls vidare trevlig, eller hur?" Och jag kan inte annat än hålla med honom.

Så dagens ziplock påse med hundbajs går till de idiotparet och puttar barnfamiljer för att komma fram snabbare i kassan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vaaa?! Vilken förbannad idioti!

2008-12-14 @ 09:07:00
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Dalia

Helt sjukt. Finns ju människor

2008-12-14 @ 12:20:29
URL: http://www.modell-dalia.blogspot.com
Postat av: Dalia

Helt sjukt. Finns ju människor för allt.

Hoppas det gick bra ändå...



Kram /D

2008-12-14 @ 12:21:25
URL: http://www.modell-dalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0