8/12-08


Har varit sjukt seg på jobbet idag, som sagt, det känns att man inte har sovit. Och jag skulle tro att jag rasat i vikt igen och tyvärr så är inte jag en av de tjejerna som vill gå ner i vikt så det känns lite surt. Stress.

Herr J fick samtal av polisen idag, så killarna ska in till rättsmedicin imorgon för att göra en dokumentering samt eventuellt ett vittnesmål. Ingen av dem kan dock lämna signalemet, men som tur var så är det en del av ungdommarna som hjälpte till att bryta upp misshandeln som har vittnat om vilka det var. Det är bara att hoppas.


Fotograf: A.Stridsberg

Den stora fördelen med detta är att man verkligen uppskattar det vad man har. Och jag kan inte hjälpa att tänka vad som skulle kunnat hända om inte min älskade lillebror hade hoppat in och lagt sig över Herr J medans sparkarna haglade mot hans ansikte. Han skyddade Herr J med sin egen kropp. Familj.

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan en sväng och kramas lite. Ta hand om er och era nära.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack så mycket! Allt har gått bra och hon är hur söt och snäll som helst! :)



Hemskt med misshandeln. Tur att din lillebror var med. Hoppas verkligen de får tag i dem som gjorde det.

2008-12-08 @ 21:12:10
URL: http://karol.blogg.se/
Postat av: Tove

åh, finafina lillebror. blir helt rörd :)

2008-12-09 @ 11:29:29
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0