3 dagar kvar


... till julledigheten.

Vi skaffade förvisso katten som sällskap, men asså, ere rätt att kalla katten översocial när han alltid ska bajsa så fort jag går in på toaletten?

Jag gjorde ett tappert försök att måla naglarna inför morgondagens plåtning, och efter andra försöket att få det perfekt så får jag nog förlita mig på att alla små prickar och pluttar inte syns... Det ska bli riktigt skoj imorgon, en klart annorlunda ide och även om jag har jobbat tillsammans med dem enskilt förut, så har jag aldrig jobbat tillsammans med Johan och Sarah Maria som ett team. Inte för att jag inte vet att bilderna blir grymma och vi kommer att få en underbart rolig kväll.
 
J.Gustafssons bild och SM.Bondessons makeup... kan det bli annat än häftigt?

Jag ska roa mig med att slöa ihop medans jag tittar på serier... det är så ansträngande det kommer att bli ikväll. Precis lagom. Jag skulle tro att det blir Fringe, det känns lagom wacko för ikväll.

Så serier och en skönhetssömn. vad ska du roa dig med ikväll?

Kommentarer
Postat av: dorion

det låter bra! har du något tema du vill göra? du har ju gjort allt redan känns det som...måste hitta en fotograf också ^^

2008-12-17 @ 11:57:02
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Anonym

wow, super läckert ju...

gå in på min sida, har frågestund.. ställ gärna en fråga :)

2008-12-18 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0