28/12-08


Goddagens gott folk. Tänkte säga godmorgon men det är lite väl sent för det.

Har roat mig med att städa undan en massa efter julen under förmiddagen, lilla katten Ernst hade roat sig med att försöka brotta ner granen under natten så det var glitter och julgranskulor på hela nedervåningen. Granen är nu förpassad till altanen. Katten var jag sugen på att lägga i tvättkorgen, men lyckades hålla mig ifrån frestelsen. Gud så kul det är med kattungar.

Lyckades lura min kära mamma att hon skulle boka en tvättstugetid åt mig i sitt hyreshus, så imorgon har jag fem maskiner till mitt förfogande så det ska bli riktigt skönt att bli av med all tvätt på en gång.

Imorgon kommer även vår käre vän Mangz upp ifrån Danmark (läs skåne), för att stanna över nyårshelgen. Det kommer nog att bli en hel del Wii-spelande, ljugande och fnitter skulle jag tro. Det ska bli riktigt mysigt.

Tre dagar kvar på 2008...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0