2 dagar


... kvar att jobba innan det är ledigt. Ja jag vet att jag tjatar om detta, men det är bara två dagar kvar för er också att lyssna på tjatet.

Jag har lite så där konstig träningsverk i kroppen idag, modell-träningsverk, alla ni som stått framför kameran vet hur det känns. Man får ont i små konstiga muskler som man inte visste att man hade, och framför allt så visste jag inte att jag använt dem. Nåja, bilderna blir bra, så det är värt att ha lite ont.

Jag längtar verkligen till julen nu, ska bli så ruskigt mysigt att få fira den första julen i nya huset. Mys mys mys. Jag hittade två snyggotomtar som jag gjorde när jag var liten, som nu står och pryder mitt vardagsrum...


Visst är dom väl tjusiga?

Kommentarer
Postat av: byron

Det verkade som det blev en ödlesminkning?

Har hört att serien V ska starta igen ... det är inte en promotiongrej du ska fotas till? :)



Jag längtar jättemycket efter ledighet. Jobbar även måndag och tisdag. =/

2008-12-18 @ 10:08:25
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0