Så vare med det


Jaha, man kan ju undra varför man är uppe så här dags på en lördag? Jag skulle ju kunna skylla på att jag har barn, men om sanningen ska fram så är min son en riktig tröttmössa, så han kommer nog att sova ett par timmar till. Jag har nog helt enkelt sovit mina åtta timmar, så nu var det dags för mig att kliva upp.

Vi hade ju planeringsdag igår, riktigt bra gick det, fick en hel del nya tankar att fundera över, uppslag och ideer. Precis som det ska vara. Vi var sedan ett gäng som gick vidare ut för att ta en öl efteråt, ett mindre gäng som gick vidare igen, och sedan ytterligare ett mindre gäng som gick till slutdestination. Riktigt trevligt att bara sitta och prata strunt så där med goda vänner i sällskap av en flaska vin.

Jag var inte hemma speciellt sent, precis lagom för att kunna bada tillsammans med Herr J och Lille T i vårat enorma badkar och sen äta chips i sängen.

Det var min dag. Hade du en bra fredag?

Kommentarer
Postat av: Nat0

Hahaha såklart jag gör, jag använder ju fortfarande det där balsamet du vet ;)



å ni gjorde fel... man ska äta chips I badkaret! Extra lödderdipp ftw!!!

2008-08-30 @ 09:29:20
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dej har jag ju alltid i tankarna, fotomässigt då ;)

2008-08-30 @ 11:29:19
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0