Makeup, makeup, makeup


Jag hittade några gamla behind the scenes bilder som jag inte visat tidigare så tänkte att jag skulle passa på att visa dem... bilderna är tagna i Mars -07, dvs precis när jag upptäckt att det var skoj att stå framför kameran. Jag och fröken Nat0 roade oss med att göra fem olika sminkningar på en kväll, sen plågade vi stackars Herr J så att han fick plåta. Grymt skoj.



 
Fotograf: Herr J
Mua: Nathalie Ek
Modell: Modell: Ann Kykyri, jag själv så klart!
Modellbilder.se: Här och här!

Kika gärna på sessionerna som finns på modellbilder.se och hojta till vad ni tycker om sminket.

Kommentarer
Postat av: byron

Sminket kanske jag inte kan uttala mig om men jag tyckte bilden från den 18/4 - 08 var jättefin.

2008-08-04 @ 08:18:16
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka coola bilder! Gillar dom med tidningspappret!

2008-08-05 @ 10:38:54
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0