Kräftskiva


Vi hade en liten kräftskiva i lördags, jag, Herr J, Lille T och Henke. Jag räknade ut att jag inte hade ätit kräftor sedan 2003 innan gårdagen, så det var helt klart dags. Köpte nån sån förpackning med kräftor som innehöll extra stjärtar, men det är inget jag rekomenderar, blev lite träiga i smaken.




Vi satt ett tag på altanen och bara hade det mysigt, spelades lite gitarr, sånt gillas. Sen var vi iväg en sväng och sa grattis till en gammal vän som firande sin 30-årsdag, men det var inte riktigt min typ av folksamling så där blev vi inte långvariga. En bra kväll, men man har ju mått som man förtjänar... dåliga skaldjur.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni verkar ha haft kalastrevligt :). Det har jag med :D. Ses imorgon vettja. Kramhej

2008-08-24 @ 21:31:36
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Nat0

Hahaha är detta den underbart goda anledningen till sängliggandet måntro?!

2008-08-25 @ 09:51:31
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0