13/8-08


Jupp, idag vare den trettonde.

Har varit en riktigt bra dag. Jobbade, känns väldigt bra, fått feedback hela veckan utav mina närmaste kollegor, sånt är alltid väldigt uppskattat.

Sen tog jag med mig dagisfröken H hem efter jobbet, visade nya fina huset för henne samt satt ute på altanen och drack lite kaffe och pratade en massa strunt. Det gjorde ju inget att solen sken, så det var både trevligt och varmt.

Sen kom fotografen Herr Gustafsson på besök med kamera och blixtar i högsta hugg. Plåtades i två olika omgångar och jag är säker på att vi fick ihop ett gäng bra bilder. Det är så bekvämt att plåta med en fotograf som man känner så väl, man vet vad man ska göra och man vet vad man får.

Efter plåtningen kom Herr J hem ifrån jobbet och vi åkte upp till radhuset för att städa ur det sista som var kvar där, vi har visning utav radhuset imorgon igen, så jag vet inte hur många utav er som har fuskat med tummarna eftersom vi inte fått det sålt, men imorgon vid 18 tiden så håller ni i dem hårt. Annars skvallrar jag för tomten.

Så vad har du sysselsatt dig med idag då?

Kommentarer
Postat av: Jenny

håller så den är blå

2008-08-13 @ 19:44:41
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi besökte akvarellmuseet i Skärmhamn igår samt älsklingens mamma.

2008-08-14 @ 12:23:04
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0